پاسدار صفار هرندي به تخاصم احمدي نژاد و ارگان ولي فقيه اذعان كرد

پاسدار صفار هرندي به تخاصم احمدي نژاد و ارگان ولي فقيه اذعان كرد
پاسدار صفار هرندی مشاور فرهنگی سپاه پاسداران به تخاصم درمان ناپذیر میان احمدی نژاد و ارگان ولی فقیه ارتجاع اذعان کرد و گفت «حدود یک سال و نیم پیش یکی از این منحرفین در جمع روحانیون سخنرانی ‌کرده و گفته بوده که به زودی خواهید دید روزنامه کیهان، احمدی‌نژاد را تکفیر می‌کند.
من این حرف را شنیدم متوجه شدم که چه طراحی شیطنت‌‌آمیز و خبیثی دارند، چه حرفی قرار است بر زبان این مرد بنشانند و او چه حرف‌هایی قرار است بزند که جاهایی که ما به سلامت آنان اعتماد داریم ممکن است به تقابل با او رو بیاورند، از جمله آقای شریعتمداری که در روزنامه کیهان در سال‌های طولانی ثابت کرده‌اند که مواضعشان همواره....همان خطی که رهبری و امام فرموده‌اند آن را دنبال کرده، پس خداوند به داد آقای رئیس جمهور برسد.آن روز گفتم ای کاش...احمدی‌نژاد هنوز به ما اعتماد داشت که می‌رفتیم و نگرانی های خودمان را به ایشان اعلام می‌کردیم.
به گزارش رسانه حکومتی جهان نیوز۱۶آذر، مشاور فرهنگی سپاه و وزیر سابق فرهنگ رژیم، در بخش دیگری از اظهارات خود به انشقاق و بحران در باند غالب نظام پرداخت و افزود: « اِشکال جبهه پایداری به جبهه متحد، حضور برخی از چهره‌های سیاسی در این جبهه است. جواب آن طرف هم به جبهه پایداری این است که هر کدام از این چهره‌ها دارای عقبه‌ای است که اگر این افراد از دایره جبهه متحد خارج شوند سبب انشعاب جبهه می‌شود.
حتی آیت‌الله مهدوی‌کنی و آقایان حداد و فدایی گفتند اگر به عنوان مثال به آقای قالیباف بگوییم از این دایره خارج شو، می‌رود و ۱۰ تا ۱۵ درصد از ظرفیت جریان اصولگرایی که از آن اوست را با خود می‌برد.